قوانین و شرایط ثبت نام و خرید در سایت

قوانین و مقررات

کلیه فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و هرگونه استفاده از این سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه است. لذا مقتضی است تمامی کاربران با مطالعه کامل قوانین سایت نسبت به رعایت آن عنایت داشته باشند تا رضایت خرید ، همکاری و تعامل برای دو طرف ایجاد گردد.

 

درصورتی‌که هر زمان در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

عضویت در سایت

*جهت خرید از سایت ابتدا در بخش عضویت با وارد کردن شماره تماس و کد ارسال شده به شماره تماس شما ، باید عضو سایت شده و سپس با استفاده از شماره موبایل و رمزی که خودتان انتخاب کردید وارد سایت شوید.
*عضویت در سایت رایگان می باشد , مشتری موظف است در هنگام ثبت‌نام و یا ثبت سفارش، مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس (تلفن همراه و تلفن ثابت با پیش شماره شهرستان) و آدرس و کد پستی کامل خود را با کیبورد فارسی به‌دقت وارد کند همچنین ایمیل و شماره تماس ثبت‌شده می‌بایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت. بدیهی است درصورتی‌که اطلاعات مندرج در حساب کاربری مشتری صحیح نباشد، ‌مسئولیت هرگونه ناهماهنگی درروند ارسال سفارش، شامل (و نه محدود به) تأخیر، گم‌شدن و یا برگشت سفارش بر عهده مشتری بوده و هرگونه ضرر و زیان احتمالی، متوجه کاربر خواهد بود.
سپس می توانید با انتخاب و ثبت محصولات در سبد خرید سفارشتان را تکمیل کنید.

*هرکاربر دارای نام کاربر و رمز عبور خاص می باشد همواره می توان رمز عبور خود را تعویض و یا درصورت فراموش کردن آن، رمز جدیدی دریافت کرد.
گروه مدیریتی سایت در تلاش است با بکارگیری نیروی متخصص و لازم، تا حد ممکن از اطلاعات شخصی کاربران محافظت کرده و به اشخاص غیر واگذار نکند.

نکات ضروری قبل از خرید :

* برای سفارش عمده یک کالا بهتر است قبل از سفارش با بخش فروش یا مدیریت فروشگاه هماهنگ نمایید تا از قیمت و موجودی عددی کالا مطمئن شوید.

* با توجه به تعداد بالای اقلام فروشگاه و حجم بالای خرید و فروش این اقلام، موجودی کالاها در وب‌سایت درج نمی‌گردد؛ ازاین‌رو در موارد خاص احتمال اتمام موجودی یک یا چند ردیف کالا به هنگام ارسال سفارش وجود دارد؛ در این حالت به تشخیص کارشناسان فروش ما، این موارد از طریق تماس تلفنی به اطلاع خریدار خواهد رسید تا در صورت تمایل نسبت به جایگزینی کالا و یا بازپرداخت مبلغ نواقص سفارش واریز به‌حساب اقدام گردد. (لازم به ذکر است واریز وجه نواقص سفارش‌ها پس از انجام مراحل اداری و ظرف سه الی هفت روز کاری خواهد بود.)

* در بخش توضیحات هر کالا، اطلاعاتی جهت معرفی مشخصات فنی کالا درج شده است و در طول زمان بروزرسانی، تکمیل و اشکالات آن رفع خواهد شد که این اطلاعات از طریق سازنده یا دیتاشیت مخصوص هر کالا منتشر می گردد و فروشگاه مسئولیتی از بابت عدم تطابق مشخصات درج شده با مشخصات واقعی محصول ندارد.

* قطعات الکترونیک به دلیل حساسیت و فنّاوری ساخت شامل تعویض، عودت، گارانتی و زمان تست نیست و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، نحوه راه‌اندازی و آموزش کار با قطعه به عهده فروشگاه نمی‌باشد لازم به ذکر است با خرید قطعه نمونه می‌توان از صحت کار قطعات مطمئن شد.

* درصورتی‌که اجناس ارسال‌شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از دریافت بسته ، از کالای ارسالی استفاده نکرده و فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده فروشگاه نیست . در مورد سفارش‌هایی که به‌صورت حضوری تحویل گرفته می‌شوند ، مشتری موظف است در زمان تحویل کلیه اقلام را بررسی کند.

* در بخش توضیحات هر کالا، اطلاعاتی جهت ارتقا دانش استفاده و بهرگیری از کالا و یا کالاهای مشابه آن درج گردیده است و این اطلاعات از منبع تجربی مهندسان و اساتید دانشگاهی درج گردیده است که در طول زمان بروزرسانی، تکمیل و اشکالات آن رفع خواهد شد.

* ارتباط فروشگاه اینترنتی با کاربران از طریق دامنه www.daryaelec.ir و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) برقرار می گردد و این سایت هیچ نمایندگی دیگری ندارد.

*درصورتی‌که پرداخت سفارش انجام‌شده باشد و قبل از ارسال درخواست لغو سفارش داده شود ، کل مبلغ عودت داده می‌شود ولی اگر کالا ارسال شده باشد هزینه ارسال و بازگشت بر عهده خریدار خواهد بود.

* اعتبار فاکتور ثبت‌شده برای پرداخت صرفاً همان روز ثبت سفارش است و پس‌ازاین مدت در صورت تغییر قیمت‌ها ، قیمت‌های جدید محاسبه خواهد شد.
*تحویل کالا علاوه بر حضور مشتری در فروشگاه از روش های دیگر نیز ممکن هست و لازم به ذکر است که هزینه حمل و ارسال کالا به عهده‌ی خریداران است بنابراین باید هزینه ارسال آن را هنگام خرید در نظر بگیرند.

پیگیری سفارشات :

* پس از ثبت سفارش و تعیین نوع پرداخت ، سفارش شمابه وضعیت در انتظار بررسی تغییر خواهد کرد.

* پس از ثبت پرداخت ، سفارش شما به وضعیت در حال انجام تغییر خواهد کرد.

 * در صورت نیاز به هماهنگی در حین آماده‌سازی سفارش، با شماره تماس‌های اعلام‌شده از سوی مشتری تماس حاصل می‌گردد.

* در صورت بروز مشکلی درروند جمع‌آوری سفارش با شما تماس گرفه خواهد شدو اگر پاسخی دریافت نشود تا تماس مشتری با فروشگاه، سفارش در این وضعیت خود خواهد ماند.

* پس از خروج بسته‌ها از انبار و تحویل سفارش به شرکت حمل کالا (پست، تیپاکس، باربری و ... )، وضعیت سفارش به «تکمیل شد» تغییر می‌یابد. بدیهی است هرگونه تغییر در محتویات سفارش در این مرحله امکان‌پذیر نخواهد بود.

* کدهای رهگیری و شماره بارنامه مرسولات، حداکثر یک روز کاری پس از ارسال در قسمت مربوطه درج‌شده و از طریق صفحه سفارش‌ها قابل‌دسترسی می‌باشد. ضمنا پیامک کد مرسوله برای شما ارسال خواهد شد در صورتی که پیامک را دریافت نکردید و در صفحه سفارش نیز کد ثبت نشده بود میتوانید در یکی از پیام رسان ها توسط شماره ۰۹۱۹۳۹۳۷۴۹۵ با مدیریت فروشگاه هماهنگ کنید.

*دقت داشته باشید تغییر وضعیت سفارش به‌تمامی حالات مذکور از طریق ایمیل و پیامک (در صورت عدم مسدودسازی پیامک‌های انبوه) به اطلاع مشتری می‌رسد.

*سفارشاتی که به صورت تلفنی ثبت می شوند به دلیل نداشتن پنل کاربری میبایست پس از ثبت سفارش به صورت تلفنی توسط مشتری پیگیری شوند.

تامین سفارشات و ارسال کالا

۱- کالا های موجود در فروشگاه :

کالایی که در فروشگاه موجود باشد به ترتیب سفارش ها بسته بندی و تحویل مشتریان می گردد.

در صورتی که قصد خرید تعداد بالا از موجودی های فروشگاه را دارید و یا کیفیت و اصل یا کپی بودن کالایی برای شما مهم است حتما و حتما می بایست قبل از خرید با فروشگاه هماهنگ کنید و نمونه ای برای تست و آزمایش آن قطعه خریداری کنید در صورتی که مورد تایید بود سپس اقدام به خرید کنید. چرا که بدلیل تشابه کالا و عدم امکان تضمین سلامت کالای برگشتی از سمت مشتری ، عودت کالای ارسال شده به مشتری امکان پذیر نمی باشد.

 بررسی پیگیری و گزارش هر گونه ایراد عمده در خرید فقط و فقط تا ۴۸ ساعت امکان پذیر است.

۲- کالا های نا موجود در فروشگاه :

کالایی که در فروشگاه موجود نیست ،برای تامین آن می توانید از طریق پیام رسان واتساپ یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید تا در صورت امکان از بازار ایران و یا خارج از کشور تهیه و در اختیار شما قرار گیرد.

سیستم حمل و نقل فروشگاه دریا الکترونیک :

بسته به مکان زندگی شما یکی از روش‌های زیر را در آخرین مرحله ی تایید سفارش ، جهت ارسال کالا به شما نمایش خواهد داد:

استان قم:

۱. تحویل بسته در محل فروشگاه به صورت حضوری ( بعد از تکمیل سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد)
۲. ارسال با پیک موتوری
۳. ارسال با اسنپ باکس ( ثبت و هماهنگی اسنپ باکس یا دیگر شرکت ها برعهده مشتری است )

دیگر استان ها:

۱. ارسال با پست
۲. ارسال با ترمینال (اتوبوس رانی یا تاکسی رانی) ( صرفا در موارد خاص )
۳. ارسال با باربری ( صرفا در موارد خاص )
۴. ارسال با تیپاکس ( صرفا در موارد خاص )
تمامی محصولات موجود در فروشگاه به شرط مطابقت با توضیحات وارد شده ، به فروش میرسد . درصورتی‌که مشخصات کالایی که دریافت کرده اید با مشخصات کالای که سفارش داده اید همخوانی ندارد ، می‌توانید بسته را برگشت داده و هزینه ی پرداختی خود را به صورت کامل دریافت نمایید . در صورت بروز چنین مشکلی کافی است کالا را در جعبه ارسالی قرار داده و با ما تماس بگیرید . در این شرایط کالا نباید استفاده شود.

توجه :

با توجه به پسکرایه بودن روشهای تیپاکس و باربری، سفارشات با مبلغ پایین تر از میزان معمول به این دو روش ارسال نخواهند شد.